nedelja, 26. oktober 2008

Iz juga na sever Tajske

Velik stvari se dogaja ... prevec, da bi vse povedala.

no, otok phi phi nama je bil vsec (bolj kot prejsni - verjetno ker je bil tudi dosti manjsi) ... sicer je res veliko turistov, ampak se da najti koticek skoraj zase. Skoraj vsak dan nevihta.Nasla sva najlepso plazo, kjer je bilo nekaj domacinov (te so sekal drva nekej v sumi, spal, pa jedl), pa ene par tusristov, sam je bila obala dovolj dogla za vse=) pac izlezavanje na plazi, kopanje, branje ... pot do nje pa skozi manjso junglico=)

Ker sva mlada in rada hodiva, sva se odlocila za pot po kopnem do centra otoka (turist village) - ene pol urce hoje od najinega bungalovcka. Komaj sva nasla zacetek poti, potem pa veliko v hrib (drsi z natikacami), pa nazaj dol, pa po plazi ... in koncno hrana=) res sva bla lacna=) ostala sva do vecera, ker sva hotla gledat film The Beach, ampak ko sva prisla v lokal, so rekli, da bojo film predvajali naslednji dan. Jah, prov, potem pa pojdiva domov preden naju ujame nevihta (sivi oblaki, grmi, strele=)). Ugotovila sva, da bova v vsakem primeru mokra - takoj je napadalo tok dezja, da sva hodila po ulici v vodi do gleznjev oz. se visje. Pocakava malo (crklava mlade mucke) in greva naprej. Hoceva iti po plazi - NO WAY!!! V tem casu je morje naraslo ali drugace - PLIMA je prisla nepricakovano hitro (no, sploh nisva pomislna, da bo zvecer plima=))! No, bojda more obstajat pot po notranjosti ... mal sva raziskovala, in spet prisla do tocke, kjer nisva vedla vec druge poti kot po morju, kjer sva vedla, da je veliko skal in rakov=) pa pride en reggae/marley tip mimo, ga vprasava kam gre... in nama je pokazal pot in sva sla za njim. Ampak se res ustrasis tiste plime, ko zagledas morje na stengah restavracije namesto dolge pescene plaze=)

Druga taksna izkusnja pa ... sla sva na viewpoint otoka (strmo gor), in nato se na drugo stran otoka pogledat eno drugo plazo. Pot cez junglo!!! Na sreco nisva srecala nobene prijateljice (beri: kace), ampak cisto na koncu pa vseeno na pot pride neka zival - podobna majhnemu, hitremu krokodilu. No, ene pol metra dolg kuscar, ki pleze tudi po drevesih. Se naju je ustrasil, in sva sla lahko mimo=) Ampak jaz sem bla res ze malo napsihirana ... mal prevec jungle je blo tole....=) pa na enem predelu je bilo res veliko lepih metuljev!=) No, plaza kot plaza, ampak nazaj sigurno ne vec pes. Tko da nas je (se dva taksna pogumna para in midva) odpeljala ladjica/taxi=)

Zadnji dan sva sla se na izletek po glavnih tockah, zraven smo imeli pa se moznost cliff jumpinga in seveda snorklinga (tudi med morskimi psi=) sva jih oba vidla, hihi=)). Jaz sem skocila bojda s petih metrov (sem se tresla na vrhu, ampak poti dol ni vec druge kot skok v vodo; mal me je rit bolela), matevz je pa skocil iz sestih/sedmih metrov - lep skok! In kasneje se iz cca. 14-16 metorv (ne veva tocno, ker je bila oseka in je bilo se malo vec kot obicajno) - LEP SKOK in nic ga ni bolelo (ce nisi raven ko sveca fases marsikej se mi zdi, ampak sej hitro mine). Tko da to je bila njegova zelja ... in bil je dovolj pogumen=) hehe=) js pa na ladijci s foticem v roki=) Na izletu smo vidl se nekaj plazic in lagun, pa pisane ribice in pisane korale (matevz je vidu nemota!!!! pravzaprav druzinico nemotov! - ne vela!), pa med morskimi psi smo plaval ... zakljucili pa s soncnim zahodom na ladijci.

V ponedeljek sva letela nazaj v Bangkok, prespala na letaliscu na stolih in zjutri sla v mesto. Sicer sva sla takoj po karte za vlak, ampak sva bila ze prepozna, da bi dobila sleeperja - tako sva 17 ur (vkljucena zamuda) sedela=) je bil prvi razred se frej za dva, ampak tok fensi pa se nisva=) hehe=) Zdej sva ze nekaj dni v Chiang Mai-ju (mesto na severu Tajske).

Chiang Mai - fletno, pestro=)

Sposodila sva si kolesi in sla do zivalskega vrta - res urejen,. prostoren, miren ... vidla sva pande, koale, kobro, zelene kuscarje, zirafe, kamelo, pingvine, opice seveda, krokodile in tko naprej. Najprej sva se malo lovila zaradi njihovih cestnih pravil - vozijo po levi, tri ali stiripasvonica ni nic taksnega tudi za motorcke in kolesarje (sej imajo poseben pas). Zanimivo je predvsem, ko moras zavit v desno ... no, to je vcasih znanost za kolesarja; na motorju pa kar gre. Pa se veliko enosmernih imajo, tko da moras kaksen ovinek narest.

Naslednji dan sva si sposodila skutercka - matevz je imel se 15 minutno voznjo, da je najprej mal sprobal, kako to gre. in je slo=) Prevozila sva vsaj 90 km. Sla sva gledat tigre (ki samo spijo) in na predstavo opic. Predvsem pa je bila zanimiva voznja v notranjosti, med hribi/gorami. Sicer se je pozno popoldan ze zelo ohladilo, in naju je res ornk!!! prezeblo. Tik pred guest house-om pa se dez (se dobr, da ne prej!). Pokrajine in razgled cudovit, veliko farm in vasic, kaksen tempelj ...

Vceraj sva se sla pa kuharja=) super je bilo na tecaju tajske kuhinje - smo skuhali (in pojedli) najbolj tipicne tajske stvari=) Oba sva uzivala, se naucila nekaj fint, imava tudi knjigico z recepti. Jedi so bile res odlicne, nekatere boljse kot v restavraciji oz. na stojnici; curry se je pa posrecil le nekaterim.

Lep pozdrav v Slovenijo!

Ana in Matevz

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Hudo :) A un tiger je bil živ ali nagačen? :)

No, koncno se še malo jaz oglasim, dnevi špricajo mimo, vidva pa sta zelo pridna s pisanjem. Vsa pohvala, saj si mislita vse zelo zanimivo, ampak najbolj pa se seveda veselim oz. upam, da mi bosta razkrila drobne finte pri kuhanju tajske hrane. Čeprav pravijo,da je tu problem nakupa primernih sestavin. No, pustimo se presenetiti.

Katja

Matevž in Ana pravi ...

Marko, tiger je bil kar lepo ziv. Ampak je ubistvu samo tam v senci polezaval, tko da je mozno, da so mu dali kaksna pomirjevala za popit, ceprav so rekli, da niso. Je pa bil kar posten macek :) pa priblizevat si se mu moral od zadaj, pa po glavi ga nisi smel bozat.

Katja: glede kuhanja imas kar prav. Zelo pomembna je kvaliteta sestavin. Te, ki smo jih uporabljali na tecaju, so bile res odlicne in bolje od vecine, ki jih dobiva na ulici. Sama priprava pa ni prevec zahtevna. Vecino jedi se pripravi zelo hitro.