nedelja, 23. november 2008

Ziv in zdrav

Vedel sem, da se lahko zgodi in zal se tudi je. Niti ne veva natancno kje in kako, ampak sem fasal neko bakterijo. Zdaj je ze vec kot 1 teden od tega, tako da je ze vse v redu. Zacelo se je ponoci, ko sem imel pravi "driska in bruhanje party". Zjutraj sva se odpeljala v bolnico, kjer sem prezivel 2 dni. Potem sem nekaj dni se pocival v hostlu. Na nek nacin sem imel sreco, da se je zgodilo ravno v glavnem mestu, kjer sem imel na voljo relativno dobro medicinsko oskrbo (baje sem bil v najboljsi laoski bolnici). Nad osebjem se nimam kaj za pritozevati, samo postelja ni bila ravno udobna. Ne bom se spuscal prevec v podrobnosti - kot ze omenjeno, sedaj sem se ze pobral in se ze veselim, da nadaljujeva pot. Naj samo se omenim, da sem med prebijanjem skozi bolezenske muke prisel do zanimive ugotovitve: ce bi vsi ljudje sem in tja morali prezivljati kaj RES tezkega in bolecega, potem bi bilo na svetu veliko manj sovrastva. Med mocno boleznijo se namrec zacnes sprasevati o vsem - o svojem zivljenju, preteklosti, prihodnosti, smislu, druzini, bliznjih, ... in na koncu tudi prides do kaksnih sklepov.

Hvala vsem, ki ste me vmes spodbujali. Dalec najvec pa se imam zahvaliti Ani, ker je bla REEEEEEEEES pridna in je 24h skrbela zame (se v bolnici je prespala v spalni vreci zraven moje postelje). Res si zasluzi velik HVALA :)

Kaksen dan bova se v glavnem mestu, nato pa nadaljujeva pot. Zal sva se morala odlociti za spremembo poti, ker sva izgubila cel teden dni casa. Odlocila sva se, da iz poti crtava Kambodzo, tako da bova obiskala samo se Vietnam in nato sla se malo na morje na Tajsko. Za to sva se odlocila tudi zato, ker nama tako svetujejo tudi vsi drugi travellerji - pravijo, da je Kambodza zelo umazana in da se splaca pogledati samo Angkor templje. Skoda torej casa, ki nama ga itak primanjkuje.

Matevz


5 komentarji:

Anonimni pravi ...

No, sam da si OK. Ker smo se s Kastelicom in Maretom že kregal, kdo kej dobi... jaz sem rekel, da hočem tvoj monitor in serverček, pa smo se pol mal spičili... ampak očitno se je problem rešil sam od sebe :)

Unknown pravi ...

Z današnje RTVSLO:
Slovensko ministrstvo za zunanje zadeve na svojih spletnih straneh piše, da potnikom, ki se nahajajo na Tajskem, svetuje previdnost in spremljanje razmer v državi ter da se izogibajo vladnim zgradbam in demonstracijam. Za nujno konzularno pomoč se lahko obrnejo na častno konzulko Republike Slovenije. Poleg tega MZZ odsvetuje potovanja, ki niso nujna, v ali skozi južne province Pattani, Yala, Narathiwat in Songkhla. Ta območja so še vedno izpostavljena občasnim bombnim in strelskim napadom zaradi državljanskih nemirov in vstaj.
Upam, da se stvari umirijo, preden se vrneta na Tajsko. Iz zasnežene Ljubljanje je ideja, da se gresta še malo namočit v toplo tajsko morje, preveč lepa, da vama je ne bi privoščil...

Matevž in Ana pravi ...

Nama je ravno pred kratkim en menih povedal, da so spet protesti v bangkoku in da so zacasno zaprli letalisce, pa sva rekla, da bova sla preverit, kaj se res dogaja. No, pa sva dobila komentar - hvala=)

Upava, da bo vse ok=) sicer so pa protesti bojda zgosceni okoli letalisca, do leta je pa vseeno se en mesec.

lep dan vsem

Anonimni pravi ...

Zdravo!Sem si uzel cas in malo prebral vajin blog.No samo da je zdaj z vama vse o.k. Tanja je v Phonom Penhu za en dan oblezala,ni bilo panike. Trenutno sva v Battanbangu na sz Kambodze.Ni slabo.So pa velika protislovja. Mogoce si le oglejta vsaj Angkor templje.Casa imata dovolj, midva pa le se 10 dni.Zal.Ce vaju kaj v zvezi z Vietnamom zanima le vprasajta.(nikoli nimam s sabo naslova Matevzevega maila, tko da pisem sem). Uzivajta!
Rok,Tanja

Matevž in Ana pravi ...

Sva ravno razmisljala, kje sta - ce sta ze doma. Ocitno se nista (sta kaj podaljsala?). Kam naju bo pot zanesla pravzaprav se ne veva in puscava vsa vrata odprta. res sva se malo prestrasila in obticala v Vientianu slaba dva tedna. Tako da zaenkrat se premikava na jug, kam naprej pa bova vidla od trenutnega navdusenja=)
Lepo se imejta, uzivajta se v tem casu in se nauzita sonca preden se vrneta v zasnezeno slovenijo. Pa sledita malo dogajanju v Bangkoku glede zaprtja letalisca in protestov. Drugace pa na rtvslo ali 24ur.
pozdrav obema!