četrtek, 27. november 2008

Vsega po malem

Ker imam ravno nekaj casa, bom napisala nekaj stvari, ki sem jih ze veckrat hotela napisati, pa sem v danem trenutku pozabila. No, da jih ne bom pozabila za vedno ...:

* Nasla sva peske v bananah! In bojda imajo nekatere banane v Laosu peske ... kdo bi to razumel!?!

* Ko sem zelela kupiti tamale banance in navaden bel riz (da bi lahko Matevz pridno jedel in se boljse okreval), sem naletela na tezavo, saj obojega nikjer nisem dobila! Saj ne, da ima to vsak za vogalom, ampak lahko kupim bananin sejk, ne pa banan. V glavnem prehodila sem kar veliko ulic, na koncu pa le nasla prodajalnico sadja, ki je bila naceloma odprta le zvecer, kjer sem dobila lahko sop banan. Za riz sem se pa tut zmenila v sosednji restavraciji. Ampak so vseeno smesni ... ima miljon jedi z navadnim rizem, a ko recem samo steam rice, me gleda ko da sm padla z lune ... no, no in odkimava (jaz pa vsa jezna, kako nimas riza!!!?! ce ga vidm!!!).

* Sem mislila, da v Laosu mobitel ne dela ... no, sem se delno zmotila - lovi tajsko omrezje, tako da sem lahko bila v stiku z domacimi v tezkih trenutkih=)

* Jah, vcasih se nasmejeva, ko zeliva naslednji dan kupiti isto stvar v isti trgovini in je cena razlicna -do sedaj je bilo vedno ceneje tako da se nisva pritozevala. AMpak zanimivo je pa vseeno.

* Na peteline in kikirikanje naletiva povsod ... na Hrvaskem, na Tajskem, v Laosu ... povsod naju spremljajo in se prov glasno derejo!

* Ko sva se izlezavala v viseci mrezi ze nekaj casa nazaj, je kar naenkrat en macek zelel k Matevzu v narocje. No, sej bi bilo vse ok, ce ne bi potem matevz imel cisto rdece oci zaradi dlak. Ampak mack je bil res smesn, kako je lezu cez mrezo ...in se zapletal in ni znal vec ven.

* Hmal mi bojo vsec kuzki=)

* Leibnitz piskoti so odlicni! Mjami=) Uvozeni so pa iz slovanskih dezel in lahko prebereva sestavine celo v slovenscini=)

* Tudi tofu je vedno boljsi=) no, kakor kje ...

* Branje je true; nasla sva si vsak svojo knjigico, tako da se kratkocasiva z angleskim branjem napetih knjig.

* Laoski fantje spuscajo prav posebne, smesne glasove. To bi mogl slisat, se ne da opisat.

* Ne vem, a te ljudje tok delajo al kaj, ampak nic cudnega ni, da si v restavraciji, zraven tebe pa en domacin spi na mizi. Kaj eden, vec njih. Ali si pa kar ze skor posteljo naredi=) tudi v bolnisnici so imeli postelje; in ce si ponoci kaj rabil, si potrkal in jih zbudil. Smesno, in verjetno nedojemljivo za slovenske/evropske standarde.

* Drugace pa naj bi Vientiane veljal za najtisje glavno mesto na svetu. Imajo hora legalis (v nekem smislu), in res se vecina stvari zapre do polnoci - raje prej.

* Se enkrat hvala mamici in ocku ter bratcem in sestrici obeh druzin za spodbudne besede in tolazbo v preteklih dneh. Mislim, da sva se pobrala kljub manjsemu zapletu pred kratkim, ko sva spet oba letela na wc. Sva se prestrasila, ni kaj. Ampak zdaj sva pa res previdna=) na dnevnem redu je zelenjava in riz, hehe=) pa leibnitz piskoti in banane, hehe=)

Lep pozdrav do nadaljnjega ... (midva mava pa soncek=))


* Ce koga zanima se kaksna izkusnja drugih travellerjev, posredujeva link angleskih sopotnikov - le kje se zdaj potikata? http://www.getjealous.com/the_taylors_tour








1 komentarji:

Unknown pravi ...

Govoriš o zvokih laoških fantov: kakršna koli podobnost z zvoki onih iz KKB? ;o)
V LJ (spet) sneži in je precej hladno (ob enih popoldan -2), drugače pa na MIC-u "vojno stanje" zaradi koledarjev (ki so danes končno prišli iz tiska in so kljub vsemu vredni čakanja)in zaradi nedeljskega zaključnega srečanja POTA.
Naužijta se sonca, preden se vrneta v ljubljansko meglo!